Składanie reklamacji
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i odeślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i koniecznie dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy, serii i daty ważności produktu oraz przyczyny reklamacji, datę zakupu. Zanim nadasz przesyłkę proszę wyślij do nas informację o tej reklamacji/zwrocie pod adres: reklamacje@fagroncare.pl
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Produkty należy wysłać na adres:
Fagron Care sp. z o.o., ul. Komandosów 1/1, 32-085 Modlniczka
Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, +48 123 343 500
Zasady reklamacji i zwrotów Fagron Care
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji.
Sprzedawca może odmówić żądaniu Klienta wskazanemu w formularzu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy, w których towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.